DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19668
|
Назва: | Професійне та організаційне ставлення до навчального процесу у вищих навчальних закладах |
Автори: | Жукова, М.Ю. Міщенко, І.В. Шарлай, Н.М. |
Ключові слова: | навчальний процес вищий навчальний заклад вища освіта технології навчання мультимедійні технології навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний розвиток медичної науки і практики спрямованні на
внесення корективів в підготовку та підвищення кваліфікації медичних
працівників із наближенням освіти до міжнародних стандартів. Якщо
розглядати погляди стратегічною мети розвитку вищої медичної освіти в
країнах світу, то головним являється отримання бажаної якості освіти з
визначеними показниками
Під час навчальної діяльності студентів відбувається їх професійне
становлення, яке повинне забезпечувати взаємодоповнення всіх інших
складових. Ядром у цьому процесі є «мотивація» – спонукання, що
викликає активність людини, визначає її спрямованість до мети.
Доречно було б врахувати компетентнісний підхід до формування
організації змісту навчання, що являється важливим для підготовки
студентів будь-яких спеціальностей. Так, визначення поняття
«компетентність» за національним законодавством є динамічна
комбінація знань, умінь і практичних навичок, способів мислення,
професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних
цінностей, котра визначає здатність особи успішно здійснювати
професійну та подальшу навчальну діяльність та є результатом навчання
на певному рівні вищої освіти. |
Опис: | Жукова М. Ю., Міщенко І. В., Шарлай Н. М. Професійне та організаційне ставлення до навчального процесу у вищих навчальних закладах // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 93-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19668 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|