DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19668

Назва: Професійне та організаційне ставлення до навчального процесу у вищих навчальних закладах
Автори: Жукова, М.Ю.
Міщенко, І.В.
Шарлай, Н.М.
Ключові слова: навчальний процес
вищий навчальний заклад
вища освіта
технології навчання
мультимедійні технології навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток медичної науки і практики спрямованні на внесення корективів в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням освіти до міжнародних стандартів. Якщо розглядати погляди стратегічною мети розвитку вищої медичної освіти в країнах світу, то головним являється отримання бажаної якості освіти з визначеними показниками Під час навчальної діяльності студентів відбувається їх професійне становлення, яке повинне забезпечувати взаємодоповнення всіх інших складових. Ядром у цьому процесі є «мотивація» – спонукання, що викликає активність людини, визначає її спрямованість до мети. Доречно було б врахувати компетентнісний підхід до формування організації змісту навчання, що являється важливим для підготовки студентів будь-яких спеціальностей. Так, визначення поняття «компетентність» за національним законодавством є динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, котра визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність та є результатом навчання на певному рівні вищої освіти.
Опис: Жукова М. Ю., Міщенко І. В., Шарлай Н. М. Професійне та організаційне ставлення до навчального процесу у вищих навчальних закладах // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 93-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19668
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf342,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок