DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19641

Назва: Змішане освітнє середовище як дидактичний інструмент відкритої освіти майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Даниско, О.В.
Ключові слова: освітнє середовище
освіта
майбутній вчитель
вчитель фізичної культури
змішане освітнє середовище
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Глобальна інформатизація всіх сфер життєдіяльності людини зумовлює модернізацію системи вищої освіти на основі активного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Одним із перспективних шляхів вирішення цієї проблеми є впровадження змішаного навчання, що дозволяє краще інтегрувати онлайн і офлайн формати і як наслідок – підвищити якість професійної підготовки. Особливої актуальності означені зміни набувають у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах реалізації концепції Нової української школи. У сучасних дослідженнях можна виділити два підходи до визначення поняття «змішане навчання». Перший підхід розглядає змішане навчання як застосування інформаційно-освітніх ресурсів у традиційному навчанні із використанням елементів синхронного (за домовленістю) та асинхронного (за замовчуванням) онлайн навчання в якості методології викладання. Другий базується на розумінні змішаного навчання як певного формату навчальних курсів в якості дидактичної моделі, технології, методики.
Опис: Даниско О. В. Змішане освітнє середовище як дидактичний інструмент відкритої освіти майбутніх учителів фізичної культури // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 71-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19641
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf372,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок