DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19641
|
Назва: | Змішане освітнє середовище як дидактичний інструмент відкритої освіти майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Даниско, О.В. |
Ключові слова: | освітнє середовище освіта майбутній вчитель вчитель фізичної культури змішане освітнє середовище |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Глобальна інформатизація всіх сфер життєдіяльності людини
зумовлює модернізацію системи вищої освіти на основі активного
використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Одним із перспективних шляхів вирішення цієї проблеми є
впровадження змішаного навчання, що дозволяє краще інтегрувати
онлайн і офлайн формати і як наслідок – підвищити якість професійної
підготовки. Особливої актуальності означені зміни набувають у
контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до
професійної діяльності в умовах реалізації концепції Нової української
школи.
У сучасних дослідженнях можна виділити два підходи до
визначення поняття «змішане навчання». Перший підхід розглядає
змішане навчання як застосування інформаційно-освітніх ресурсів у традиційному навчанні із використанням елементів синхронного (за
домовленістю) та асинхронного (за замовчуванням) онлайн навчання в
якості методології викладання. Другий базується на розумінні
змішаного навчання як певного формату навчальних курсів в якості
дидактичної моделі, технології, методики. |
Опис: | Даниско О. В. Змішане освітнє середовище як дидактичний інструмент відкритої освіти майбутніх учителів фізичної культури // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 71-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19641 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|