DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19635

Назва: Візуалізація як провідна ідея сучасного навчального процесу
Автори: Гусар, В.В.
Ключові слова: технологія цифрової візуалізації
візуалізація
навчальний процес
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В умовах цифровізації суспільства і освіти особливої уваги заслуговують дослідження педагогів і психологів з питань впровадження в освітній простір технології цифрової візуалізації та її вплив на ефективність навчального процесу, розвиток психічних процесів учня, його мислення, пізнавальної активності. Термін «візуалізація» походить від латинського visualis – той, що сприймається за допомогою зору, наочний. У словнику сучасної української мови. Візуалізація тлумачиться як процес «одержання видимого зображення яких-небудь предметів, явищ процесів недоступних для безпосереднього спостереження». Інтернетенциклопедія «Вікіпедія» трактує візуалізацію як прийоми представлення інформації у вигляді зручному для спостереження і аналізу. Новий російсько-українсько-англійський тлумачний словник з інформатики розкриває термін «візуалізація» як подання даних у формі, яка робить їх доступними для безпосереднього сприйняття органами зору людини.
Опис: Гусар В. В. Візуалізація як провідна ідея сучасного навчального процесу // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 68-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19635
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf321,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок