DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19610

Назва: Сучасний стан діагностики порушень писемного мовлення у молодших школярів
Автори: Олефір, О.І.
Ключові слова: діагностика порушень писемного мовлення
письмове мовлення
молодші школярі
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Навчання учнів читання й письма посідає провідне місце в освітньому процесі, тим самим впливаючи на успішність реалізації права на якісну освіту. Серед учнів молодшого шкільного віку загального закладу середньої освіти поширеність пору-шень писемного мовлення, за даними різних авторів, становила 6-7% (О. Корнєв, 1997), 3-15 % (Т. Пічугіна, 2001), 30% (Л. Парамонова, 2001), 31,8% (Ю. Коломієць, О. Ніжинська, 2012) [3]. Наукові дослідження О. Гопіченко, О. Корнєва, І. Лазаревої, Р. Лалаєвої, Т. Пічугіної, Л. Парамонової, Ю. Коломієць, О. Ніжинської та ін. свідчать про збільшення кількості учнів молодших класів ЗЗСО, в яких спостерігаються труд-нощі в оволодінні навичками писемного мовлення.
Опис: Олефір О. І. Сучасний стан діагностики порушень писемного мовлення у молодших школярів. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІI: Якісні дослідження для покращення життя людини / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль: Посвіт, 2022. С. 73-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19610
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Сучасний стан діагностики порушень.pdf142,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок