DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19601
|
Назва: | Педагогічна підтримка молоді в закладах професійної освіти як засіб розвитку особистісного потенціалу |
Автори: | Білай, Д.В. |
Ключові слова: | молодь заклад професійної освіти педагогічна підтримка особистість |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаючи освітній процес закладу професійної (професійно-технічної) освіти сфери послуг виключно з точки зору набуття учнями
професійних навичок, ми не повинні забувати про те, що випускник
повинен не просто добре виконувати свою роботу як таку – він
повинен працювати серед людей, комунікувати з ними, адекватно реагувати на особливості характеру й поведінки своїх клієнтів і, що
дуже важливо, вміти підтримувати в себе сприятливий для успішної
праці психоемоційний стан.
Дослідники одностайні в тому, що часто «професійна діяльність вносить свої негативні корективи у професійну діяльність людини.
Монотонність інженерних і динамізм професій соціономічного типу
часто специфічно впливають на взаємини у сфері «людина – людина»
і за 5–10 років професійної діяльності професійні деформації
викривляють і деперсоналізують особистість. Вона стає байдужою до
раніше улюбленої професійної діяльності, знижується ефективність
праці», тоді як «емоційне благополуччя фахівця є одним із
визначальних факторів професійного життя, а повноцінне психічне
здоров’я – важливою умовою професійної діяльності». |
Опис: | Білай Д. В. Педагогічна підтримка молоді в закладах професійної освіти як засіб розвитку особистісного потенціалу // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 26-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19601 |
Розташовується у зібраннях: | 29 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|