DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
29 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19601

Назва: Педагогічна підтримка молоді в закладах професійної освіти як засіб розвитку особистісного потенціалу
Автори: Білай, Д.В.
Ключові слова: молодь
заклад професійної освіти
педагогічна підтримка
особистість
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Розглядаючи освітній процес закладу професійної (професійно-технічної) освіти сфери послуг виключно з точки зору набуття учнями професійних навичок, ми не повинні забувати про те, що випускник повинен не просто добре виконувати свою роботу як таку – він повинен працювати серед людей, комунікувати з ними, адекватно реагувати на особливості характеру й поведінки своїх клієнтів і, що дуже важливо, вміти підтримувати в себе сприятливий для успішної праці психоемоційний стан. Дослідники одностайні в тому, що часто «професійна діяльність вносить свої негативні корективи у професійну діяльність людини. Монотонність інженерних і динамізм професій соціономічного типу часто специфічно впливають на взаємини у сфері «людина – людина» і за 5–10 років професійної діяльності професійні деформації викривляють і деперсоналізують особистість. Вона стає байдужою до раніше улюбленої професійної діяльності, знижується ефективність праці», тоді як «емоційне благополуччя фахівця є одним із визначальних факторів професійного життя, а повноцінне психічне здоров’я – важливою умовою професійної діяльності».
Опис: Білай Д. В. Педагогічна підтримка молоді в закладах професійної освіти як засіб розвитку особистісного потенціалу // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXIX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 26-27 травня 2022 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2022. С. 26-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19601
Розташовується у зібраннях:29 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf309,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок