DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19569

Назва: Особистісно орієнтовані технології у фізичному вихованні важких підлітків
Автори: Тараненко, І.В.
Зайцева, Ю.В.
Ключові слова: особистісно-орієнтовані технології
виховання
виховання важких підлітків
фізична культура
особистісно-розвивальні технології
особистість
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Пошук результативних шляхів виховання важких підлітків, та враховуючи те, що здоров’я і фізичний розвиток дітей та підлітків необхідно розглядати у взаємозв’язку з інтелектуальною та соціальною активністю, формуванням її особистості та індивідуальності, педагогічно доцільним буде застосування особистісно орієнтованого підходу до виховання важких підлітків у процесі занять фізичною культурою. Наше твердження ґрунтується на дослідженнях багатьох учених. Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій у сучасній системі фізичного виховання дітей та підлітків знайшли своє відображення у працях В. Бальсевича, С. Барбашова, С. Бєлих, З. Діхтяренко, О. Дубогай, О. Зайчикова, Г. Ключкіної, Л. Лубишевої, С. Моїсеєва та ін. Досліджуючи теоретико-методичні основи особистісно орієнтованої технології фізкультурної освіти, С. Барбашов обґрунтував наступні положення: опора на максимальне значення мови, яка є засобом мислення кожного учня; формування сенсорних здібностей і просторових уявлень; емоційного задоволення, насичення позитивними емоціями та почуттями від подолання фізичних, емоційних і соціальних труднощів і досягнення успіху у фізичному вдосконаленні, пізнання нового, відчуття загального і особистісного росту; формування рухових умінь і навичок, а отже і морально-вольових якостей.
Опис: Тараненко І. В., Зайцева Ю. В. Особистісно-орієнтовані технології у фізичному вихованні важких підлітків // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : м-ли VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (21-22 квітня 2022) / голов. ред. С. В. Синиця ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 317-319.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19569
Розташовується у зібраннях:Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
85.pdf265,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок