|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19569
|
Назва: | Особистісно орієнтовані технології у фізичному вихованні важких підлітків |
Автори: | Тараненко, І.В. Зайцева, Ю.В. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтовані технології виховання виховання важких підлітків фізична культура особистісно-розвивальні технології особистість |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Пошук результативних шляхів виховання важких підлітків, та
враховуючи те, що здоров’я і фізичний розвиток дітей та підлітків
необхідно розглядати у взаємозв’язку з інтелектуальною та
соціальною активністю, формуванням її особистості та
індивідуальності, педагогічно доцільним буде застосування
особистісно орієнтованого підходу до виховання важких підлітків у
процесі занять фізичною культурою. Наше твердження ґрунтується
на дослідженнях багатьох учених.
Особливості застосування особистісно орієнтованих технологій
у сучасній системі фізичного виховання дітей та підлітків знайшли
своє відображення у працях В. Бальсевича, С. Барбашова, С. Бєлих,
З. Діхтяренко, О. Дубогай, О. Зайчикова, Г. Ключкіної, Л. Лубишевої,
С. Моїсеєва та ін.
Досліджуючи теоретико-методичні основи особистісно
орієнтованої технології фізкультурної освіти, С. Барбашов
обґрунтував наступні положення: опора на максимальне значення
мови, яка є засобом мислення кожного учня; формування сенсорних
здібностей і просторових уявлень; емоційного задоволення,
насичення позитивними емоціями та почуттями від подолання
фізичних, емоційних і соціальних труднощів і досягнення успіху у
фізичному вдосконаленні, пізнання нового, відчуття загального і
особистісного росту; формування рухових умінь і навичок, а отже
і морально-вольових якостей. |
Опис: | Тараненко І. В., Зайцева Ю. В. Особистісно-орієнтовані технології у фізичному вихованні важких підлітків // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : м-ли VI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (21-22 квітня 2022) / голов. ред. С. В. Синиця ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 317-319. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19569 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|