|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19550
|
Назва: | Потаємна філософія педагогіки А. С. Макаренка |
Автори: | Бардінова, А.О. |
Ключові слова: | філософія педагогіка філософія педагогіки Макаренко А.С. |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У колонії ім. Горького, що існувала спочатку в с. Ковалівці на Полтавщині, а потім у Куряжі під Харковом, було організоване гуманне, демократичне мікросуспільство. Однією з головних його педагогічних ідей було виховання особистості в колективі і через колектив. Організація чіткого режиму трудової життєдіяльності через самоврядування давала високі результати. Колектив дітей ділився на різновікові загони; на чолі загону був командир, котрий обирався на 3-6 місяців. Була рада комунарів, що вирішувала важливі організаційні питання. Вищий орган самоуправління – загальні збори, рішенню яких підкорялися всі, навіть учителі, вихователі й сам завідуючий.
Ідея педагогічної доцільності, яка успішно реалізована в педагогічній практиці А.С. Макаренка, тісно переплітається з поняттям «здорового глузду», на чому акцентує увагу Анрі Бергсон: «Можна бути глибоким математиком, обізнаним фізиком, тонким психологом ... і в той же час хибно розуміти дії іншого, погано розраховувати свої, ніколи не адаптуватися до середовища, накінець, бути позбавленим здорового глузду... Здоровий глузд, який можна було б назвати соціальним глуздом, є вродженим у нормальної людини, як і вміння говорити...» [1, с.113-114]. |
Опис: | Бардінова А. О. Потаємна філософія педагогіки А. С. Макаренка. Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка : матеріали XIX Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 12-13 березня 2020 р.) / За ред. М. В. Гриньової. Полтава: ФОП Гаража М. Ф., 2020. С. 149–154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19550 |
Розташовується у зібраннях: | Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|