DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19354

Название: До проблеми коректності термінології у рамках освітньої ініціативи «Музей екології Екомузей 5 «R»
Авторы: Копилець, Є.В.
Ключевые слова: терміни
термінологія
музей
екологія
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): Листом Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (далі НЕНЦ) від 03.08.2020 № 147 на заклади загальної середньої та позашкільної освіти розіслано Положення про створення музею екології в освітньому закладі Екомузей «5R» (далі Положення) та рекомендації щодо його експозиційного наповнення з проханням забезпечити створення таких екомузеїв у закладах. Як зазначено в листі, це зроблено з метою врегулювання питання створення музею екології в освітніх закладах України. Утім, аналіз зазначених документів дає підстави сумніватися у коректності використаної в них термінології.
Описание: Копилець Є. В. До проблеми коректності термінології у рамках освітньої ініціативи «Музей екології Екомузей 5 «R». Освітні та наукові виміри природничих наук [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції, м. Суми, 8 грудня 2021 р. / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка; [ред-кол.: А. О. Корнус (голова), Л. П. Міронець, О. М Бабенко та ін.]. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. С. 187-189.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19354
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Копилець Є. В. До проблеми коректності термінології.pdf159,55 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback