DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19345
|
Назва: | До питання про мотиви здобуття позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму |
Автори: | Копилець, Є.В. |
Ключові слова: | мотиви позашкільна освіта туризм краєзнавство |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Як засвідчують чинні навчальні програми, оптимальною для здобуття позашкільної освіти у гуртках туристсько-краєзнавчого напряму фахівці вважають таку послідовність: спершу вихованці впродовж навчального року відвідують гурток «Юні туристи-краєзнавці» початкового рівня, де складають загальне уявлення про види спортивного туризму та ознайомлюються з напрямами краєзнавчих досліджень, а надалі обирають краєзнавчий або туристсько-спортивний гурток основного рівня відповідно до вподобань – «Історичне краєзнавство» чи «Екологічне краєзнавство», «Пішохідний туризм» чи «Велосипедний туризм» і т. п. Отже, на думку авторів програм, провідним мотивом вибору гуртка основного рівня є зацікавленість певним напрямом пізнавальної діяльності (краєзнавство) чи видом спорту (туризм). |
Опис: | Копилець Є. В. До питання про мотиви здобуття позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму. Психологія та туризм: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 27
травня 2022 р.). Київ: ТОВ «Геопринт»,2022. С. 75-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19345 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|