DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19208

Назва: Вимоги до інструментарію підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
соціальна робота
майбутній соціальний працівник
технологія навчання
інтерактивні технології навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Автор формулює вимоги до інструментарію інтерактивних технологій навчання, які використовуються для підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти. Розглядаються етапи інтерактивних технологій навчання: початок і хід інтеракції, керування нею, підведення підсумків.
Опис: Лебедик Л. В. Вимоги до інструментарію підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ.ї конф. (Харків, 20–21 трав. 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. 498 с. С. 211–214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19208
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33_Лебедик Л. В..pdf540,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок