DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19208
|
Назва: | Вимоги до інструментарію підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта соціальна робота майбутній соціальний працівник технологія навчання інтерактивні технології навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Автор формулює вимоги до інструментарію інтерактивних технологій навчання, які використовуються для підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти.
Розглядаються етапи інтерактивних технологій навчання: початок і хід інтеракції, керування нею, підведення підсумків. |
Опис: | Лебедик Л. В. Вимоги до інструментарію підготовки майбутніх соціальних працівників до інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ.ї конф. (Харків, 20–21 трав. 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. 498 с. С. 211–214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19208 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|