DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2022(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19194
|
Назва: | Професійна самоідентичність майбутніх психологів у закладах вищої освіти |
Автори: | Перетятько, Л.Г. Тесленко, М.М. |
Ключові слова: | особливості професійної самоідентичності розвиток мотиваційної сфери майбутніх професіоналів умови становлення професійної самоідентичності професійна готовність майбутнього психолога навчально-професійна підготовка особистості |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретичні та емпіричні підходи до
вивчення психологічних передумов розвитку професійної
самоідентичності. Теоретично досліджені особливості розвитку
мотиваційної сфери майбутніх психологів як ключового компоненту
професійної самоідентичності, психолого-педагогічні умови її
становлення; засади вивчення самоідентичності у психологів.
Методологічно обґрунтуванні методичні засади та методики
діагностики дослідження особливостей професійної самоідентичності майбутніх психологів та її чинників. Проаналізовані
результати емпіричного дослідження, які характеризують особливості професійної самоідентичності студентів-психологів на різних
навчальних етапах професійного опанування. |
Опис: | Перетятько Л. Г., Тесленко М. М. Професійна самоідентичність майбутніх психологів у закладах вищої освіти // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – Вип. 2 (22). – С. 139-152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19194 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|