DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19163

Назва: Формування професійної відповідальності майбутніх журналістів на бакалаврському рівні вищої освіти: критерії, показники і рівні сформованості
Автори: Хромченкова, Н.
Ключові слова: майбутній журналіст
бакалавр
вища освіта
професійна відповідальність майбутніх бакалаврів журналістики
професійна підготовка майбутніх журналістів на бакалаврському рівні вищої освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває формування професійної відповідальності майбутніх бакалаврів журналістики та необхідність перевірки успішного здійснення організованої цілеспрямованої підготовки до професійної діяльності студентів ЗВО шляхом навчання та виховання гармонійного світосприймання в умовах інноваційного простору. Тобто, вміння визначити рівні формування професійної відповідальності у майбутніх бакалаврів журналістики, оскільки лише журналіст, який відповідає вимогам сучасності, життєвим викликам сьогодення, здатний передавати особистостям позитивний досвід людства оптимальним реалізованим шляхом. Відповідно до методики організації та проведення педагогічного експерименту виділено критерії, показники і рівні сформованості професійної відповідальності у майбутніх фахівців, а також з’ясовано, наскільки успішно здійснюється формувальний процес підвищення професійної відповідальності шляхом участі суб’єктів у освітньому процесі закладу вищої освіти. Для розроблення шляхів підвищення ефективності формування професійної відповідальності у майбутніх бакалаврів журналістики необхідні дані, що характеризують рівень мотивації, теоретичних знань та практичних умінь студентів щодо означеної діяльності. Формування професійної відповідальності у майбутніх журналістів обумовлюється необхідністю свідомого ставлення студентів до власного професійного вибору та виконуваної професійної діяльності. Основним завданням закладів вищої освіти виступає «підготовка кваліфікованого, конкурентоздатного, компетентного, відповідального фахівця, що вільно володіє своєю професією, орієнтованого в суміжних областях діяльності, здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності». Натепер ефективним є фахівець, який адекватно реагує на соціальні очікування, здатний до професійного самовдосконалення і творчого зростання, до постійного оновлення особистих ресурсів.
Опис: Хромченкова Н. Формування професійної відповідальності майбутніх журналістів на бакалаврському рівні вищої освіти: критерії, показники і рівні сформованості // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10.-С. 227-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19163
Розташовується у зібраннях:2021(9-10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf573,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок