|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19160
|
Назва: | Future primary school teacher training in organizing extracurricular activities in a foreign language |
Автори: | Палеха, О. |
Ключові слова: | позакласна робота іноземна мова професійна підготовка вчитель початкових класів молодші школярі квест primary school teacher training primary school children a quest extracurricular activities |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено висвітленню питання підготовки вчителя початкових класів до
організації позакласної роботи з іноземної мови. Авторкою зауважено, що трансформаційні
зміни, які відбуваються в сучасному українському суспільстві, та євроінтеграційні процеси
зумовлюють необхідність надання особливої уваги викладанню іноземної мови. З’ясовано,
що підвищення іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів вимагає
пошуку цікавих методів і форм навчання, які б відповідали віковим особливостям розвитку
учнів початкових класів.
У цьому контексті позакласну роботу з іноземної мови визначено особливо важливою
для реалізації комунікативних цілей оволодіння іноземною мовою. Підкреслено, що
позакласна робота має низку вагомих переваг, зокрема, забезпечує більшу розкутість учнів у
процесі виконання завдань, ініціативність дітей у різноманітних творчих видах роботи;
крім того, діти поводяться невимушено, емоційно, вдаються до власних прийомів
висловлювання думки. У зв’язку з цим, особливу увагу у процесі підготовки майбутніх
учителів початкових класів необхідно надавати організації позакласної роботи як
важливому складникові формування іншомовної комунікативної компетентності молодших
школярів.
Авторка аналізує трактування поняття «позакласна робота», представлене в
наукових розвідках вітчизняних учених; надає характеристику різних форм позакласної
роботи з іноземної мови, зокрема, індивідуальної, групової і масової. Нею виокремлено
основні компоненти підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації такої
роботи з учнями. Так, майбутніх учителів ознайомлюють із загальними засадами організації
позакласної роботу у процесі вивчення професійно зорієнтованих навчальних дисциплін
«Вступ до спеціальності «Початкова освіта»«, «Загальні основи педагогіки», «Дидактика
початкової освіти», «Теорія та методика виховання»; специфіку організації позакласної
роботи з іноземної мови засвоюють під час вивчення навчальної дисципліни «Методика
іншомовної освіти».
Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів відбувається під час
проходження виробничої практики у школі й виконання низки завдань із модуля «Методика
іншомовної освіти», коли майбутнім фахівцям пропонують провести позакласні заходи з
іноземної мови, зокрема у формі квесту. |
Опис: | Палеха О. Future primary school teacher training in organizing
extracurricular activities in a foreign language // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 211-217. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19160 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(9-10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|