DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19160

Назва: Future primary school teacher training in organizing extracurricular activities in a foreign language
Автори: Палеха, О.
Ключові слова: позакласна робота
іноземна мова
професійна підготовка
вчитель початкових класів
молодші школярі
квест
primary school teacher training
primary school children
a quest
extracurricular activities
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню питання підготовки вчителя початкових класів до організації позакласної роботи з іноземної мови. Авторкою зауважено, що трансформаційні зміни, які відбуваються в сучасному українському суспільстві, та євроінтеграційні процеси зумовлюють необхідність надання особливої уваги викладанню іноземної мови. З’ясовано, що підвищення іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів вимагає пошуку цікавих методів і форм навчання, які б відповідали віковим особливостям розвитку учнів початкових класів. У цьому контексті позакласну роботу з іноземної мови визначено особливо важливою для реалізації комунікативних цілей оволодіння іноземною мовою. Підкреслено, що позакласна робота має низку вагомих переваг, зокрема, забезпечує більшу розкутість учнів у процесі виконання завдань, ініціативність дітей у різноманітних творчих видах роботи; крім того, діти поводяться невимушено, емоційно, вдаються до власних прийомів висловлювання думки. У зв’язку з цим, особливу увагу у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів необхідно надавати організації позакласної роботи як важливому складникові формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів. Авторка аналізує трактування поняття «позакласна робота», представлене в наукових розвідках вітчизняних учених; надає характеристику різних форм позакласної роботи з іноземної мови, зокрема, індивідуальної, групової і масової. Нею виокремлено основні компоненти підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації такої роботи з учнями. Так, майбутніх учителів ознайомлюють із загальними засадами організації позакласної роботу у процесі вивчення професійно зорієнтованих навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності «Початкова освіта»«, «Загальні основи педагогіки», «Дидактика початкової освіти», «Теорія та методика виховання»; специфіку організації позакласної роботи з іноземної мови засвоюють під час вивчення навчальної дисципліни «Методика іншомовної освіти». Практична підготовка майбутніх учителів початкових класів відбувається під час проходження виробничої практики у школі й виконання низки завдань із модуля «Методика іншомовної освіти», коли майбутнім фахівцям пропонують провести позакласні заходи з іноземної мови, зокрема у формі квесту.
Опис: Палеха О. Future primary school teacher training in organizing extracurricular activities in a foreign language // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 211-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19160
Розташовується у зібраннях:2021(9-10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf443,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок