|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19156
|
Назва: | Формування професійної культури першокурсників коледжів культури і мистецтв засобами дисциплін декоративно-прикладного спрямування |
Автори: | Тетянін, І. |
Ключові слова: | декоративно-прикладне мистецтво компетентність навчання студентів-першокурсників набуття професійних навичок кейс-метод коледж культури і мистецтв |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз культури як антропологічного феномену свідчить, що культура конгруентна
людині. Історично феномен культури завжди відображав процеси, пов’язані із
вихованням, просвітництвом, становленням і розвитком людини. Без освіти й виховання,
без активної передачі новим поколінням нових досягнень людської культури рух історії
був би неможливим, тому в статті актуалізовано доцільність використання профільних
предметів зі спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво» як складової залучення
першокурсників навчальних закладів мистецького спрямування до формування власної
професійної культури.
Розглянуто основні художні предмети, які вводять до навчального контексту,
завдання (від простих до складних), у підготовці майбутніх художників – викладачів
декоративно-прикладного мистецтва засобами залучення до роботи в матеріалі разом із
викладачем, коли студент навчається всім тонкощам майстерності в практичній
роботі. У зазначеному руслі розмежовано поняття «компетентність» і
«майстерність»; так, зазначено, що професійна майстерність передбачає комплексне
знання виробничого чи будь-якого іншого професійного процесу, вміння його реалізувати,
привести в рух.
Оскільки розвиток культури та освіти – це процеси, які здійснюються переважно
паралельно, синхронно і є взаємопов’язаними, то з’ясовано сутність і значення технології
ситуаційного навчання (кейс-методу), яке полягає в моделюванні конкретної ситуації, що
трапляється в регіональній професійній практиці, на основі чого розробляється
дидактичний пакет завдань щодо розв’язання певної проблеми. Кейс-метод для
першокурсників – це конкретні навчальні ситуації, які спеціально розробляються на
основі фактичного матеріалу з метою подальшого вивчення на заняттях. |
Опис: | Тетянін І. Формування професійної культури першокурсників коледжів культури і мистецтв засобами дисциплін декоративно-прикладного спрямування // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 176-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19156 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(9-10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|