DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19151

Назва: Перспективи використання технологій педагогічного ергодизайну при формуванні Soft Skiils
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: нова українська школа
технологічна освітня галузь
навчальна проєктна діяльність учнів
технології педагогічного ергодизайну
навички soft skills
комфортне освітнє середовище
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті подано характеристику технологій педагогічного ергодизайну, їх значення для забезпечення комфортного освітнього середовища та підвищення ефективності результатів навчання, передбачених Державним стандартом базової середньої освіти. Окреслено важливість закладення підвалин навичок soft skills на всіх етапах освітньої діяльності, що стає запорукою швидкої адаптації до вимог роботодавців та кваліфікованого становлення майбутніх фахівців незалежно від обраної галузі професійної діяльності в дорослому житті. У дослідженні проаналізовано різні підходи до формування навичок soft skills в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, зокрема під час реалізації технологічної освітньої галузі. Актуальність пропонованого дослідження пояснено в недостатнім висвітленням у науковій літературі перспективних напрямів формування навичок soft skills в учнівської молоді під час занять із технологій. Метою дослідження визначено обґрунтування використання технологій педагогічного ергодизайну як ефективних засобів формування навичок soft skills на заняттях з технологічної освітньої галузі на рівні базової середньої освіти. Доведено, що технологічна освітня галузь виконує синтезуючу функцію в процесі навчання, адже проблематика проєктів, які розробляють та реалізовують учні на заняттях з технологій передбачає мультипредметний підхід; таким чином, створюються додаткові умови для формування загальнонаукових знань, практичних умінь та соціальних навичок. У результаті наукового пошуку визначено, що впровадження технологій ергодизайну в освітній процес сприяє активізації навчальної проєктної діяльності учнів і може розглядатися як педагогічна умова, що сприяє реалізації творчого потенціалу учнів, формуванню критичного та технічного мислення, розвитку навичок партнерської взаємодії. З’ясовано позитивний вплив упровадження технологій педагогічного ергодизайну на ефективність формування soft skills у процесі залучення учнів до навчальної проєктної діяльності.
Опис: Борисова Т. М. Перспективи використання технологій педагогічного ергодизайну при формуванні Soft Skiils // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 151-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19151
Розташовується у зібраннях:2021(9-10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf462,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок