DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19150

Назва: Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання проєктної технології
Автори: Купчак, С.
Ключові слова: майбутній вчитель
майбутній вчитель початкової школи
проєктна технологія
проєкт
проєктна діяльність
професійна підготовка
зарубіжний досвід
початкова школа
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної діяльності. Встановлено, що використання навчальних проєктів є важливим в умовах Нової української школи. Акцентовано на тому, що для якісного виконання школярами навчальних проєктів необхідно готувати до цього виду діяльності майбутніх педагогів ще під час їхнього навчання в закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи в різних країнах світу (Франція, Великобританія, Польща, Словаччина, Словенія, Болгарія). Аналіз зарубіжного досвіду Франції, Великобританії, Польщі, Словаччини, Словенії, Болгарії дав змогу зробити висновок про актуальність проєктних технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи. На основі вивчення освітніх програм, за якими готують здобувачів з початкової освіти низки європейських університетів, з’ясовано, що майбутні вчителі початкових класів під час професійної підготовки в закладі вищої освіти мають набути відповідних компетентностей з організації проєктної діяльності, знати різноманітні інноваційні технології навчання, зокрема проєктну технологію, виконувати різноманітні освітні проєкти. Професіоналізм та швидкість входження фахівця у професійне середовище безпосередньо залежать не лише від його знань, умінь та навичок, а й від підготовленості до діяльності в сучасних умовах, здатності до проєктування та впровадження проєктної технології. У зв’язку з цим в окремих університетах запроваджено спеціальні дисципліни за вибором, зокрема – «Освітні проєкти» в Педагогічному університеті імені Комісії національної освіти в Кракові та низку інших. Доведено, що перспективи подальших досліджень полягають у розробленні системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації проєктної технології у професійній діяльності та експериментальної перевірки її ефективності.
Опис: Купчак С. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання проєктної технології // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 144-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19150
Розташовується у зібраннях:2021(9-10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf438,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок