|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19150
|
Назва: | Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання проєктної технології |
Автори: | Купчак, С. |
Ключові слова: | майбутній вчитель майбутній вчитель початкової школи проєктна технологія проєкт проєктна діяльність професійна підготовка зарубіжний досвід початкова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів
початкової школи до застосування проєктної діяльності. Встановлено, що використання
навчальних проєктів є важливим в умовах Нової української школи. Акцентовано на тому,
що для якісного виконання школярами навчальних проєктів необхідно готувати до цього
виду діяльності майбутніх педагогів ще під час їхнього навчання в закладах вищої освіти.
Проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи в різних
країнах світу (Франція, Великобританія, Польща, Словаччина, Словенія, Болгарія). Аналіз
зарубіжного досвіду Франції, Великобританії, Польщі, Словаччини, Словенії, Болгарії дав
змогу зробити висновок про актуальність проєктних технологій у підготовці майбутніх
учителів початкової школи. На основі вивчення освітніх програм, за якими готують
здобувачів з початкової освіти низки європейських університетів, з’ясовано, що майбутні
вчителі початкових класів під час професійної підготовки в закладі вищої освіти мають
набути відповідних компетентностей з організації проєктної діяльності, знати
різноманітні інноваційні технології навчання, зокрема проєктну технологію, виконувати
різноманітні освітні проєкти. Професіоналізм та швидкість входження фахівця у
професійне середовище безпосередньо залежать не лише від його знань, умінь та навичок,
а й від підготовленості до діяльності в сучасних умовах, здатності до проєктування та
впровадження проєктної технології.
У зв’язку з цим в окремих університетах запроваджено спеціальні дисципліни за
вибором, зокрема – «Освітні проєкти» в Педагогічному університеті імені Комісії
національної освіти в Кракові та низку інших.
Доведено, що перспективи подальших досліджень полягають у розробленні системи
підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації проєктної технології у
професійній діяльності та експериментальної перевірки її ефективності. |
Опис: | Купчак С. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання проєктної технології // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 144-150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19150 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(9-10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|