DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19140
|
Назва: | Аксіологічні засади формування інноваційної культури майбутнього викладача закладу професійної освіти |
Автори: | Шовкова, А.О. Шовкова-Альохіна, А.О. |
Ключові слова: | аксіологічні засади професійна освіта галузь легкої промисловості майбутній педагог професійного навчання інноваційна культура майбутніх викладачів професійного навчання зміст процесу формування інноваційної культури |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методологічні основи професійної підготовки педагогічних
кадрів для закладів професійної освіти. Дослідження спрямовано на окреслення
методологічних підходів до вдосконалення фахової підготовки майбутніх викладачів,
зокрема – обґрунтування аксіологічних засад формування інноваційної культури
майбутніх викладачів, які забезпечують професійну підготовку робітників галузі легкої
промисловості. Висвітлено цінності та ціннісні орієнтації як необхідну складову
інноваційної культури викладачів закладів професійної освіти.
Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування
інноваційної культури майбутніх фахівців на засадах аксіології. До інноваційної культури
віднесено ціннісні орієнтири, принципи гуманізації, толерантної комунікації, естетичні
та культурні цінності, що реалізуються у взаємодії між учасниками освітнього процесу.
Інновації в сфері освіти тлумачено як максимально ефективні новостворені або
вдосконалені освітні, дидактичні, виховні, адміністративні системи, що сприяють
формуванню творчої активної особистості, здатної до адаптації в умовах постійних
змін. Доведено, що залучення майбутнього викладача до інноваційної діяльності зумовлює
формування інноваційної культури педагога.
Визначено аксіологічні засади формування інноваційної культури в процесі
професійної підготовки майбутніх викладачів закладів професійної освіти в галузі легкої
промисловості: оволодіння основними гуманістичними прагненнями людини, які
інтегровані у зміст професійної підготовки майбутнього викладача; трансформацію
загальнолюдських цінностей у ціннісні орієнтації студентської молоді; професійне
самовдосконалення майбутніх викладачів як носіїв культурних цінностей суспільства;
формування професійного досвіду майбутнього викладача, розвиток ціннісних орієнтацій
у педагогічній діяльності; розвинуту систему цінностей та ціннісні орієнтації як напрям
і результат професійної підготовки майбутніх викладачів. |
Опис: | Шовкова А. Аксіологічні засади формування інноваційної культури майбутнього викладача закладу професійної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С.59-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19140 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(9-10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|