|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2021(9-10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19134
|
Назва: | Інформаційна компетентність майбутніх фахівців у галузі технологічної освіти |
Автори: | Вакуленко, Н. |
Ключові слова: | компетентність інформаційна компетентність фахівець з технологічної освіти технологічна освіта інформаційна грамотність інформаційна культура інформаційні вміння інформаційний світогляд |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз та з’ясовано сутність понять, пов’язаних з
інформаційною компетентністю майбутніх фахівців у галузі технологічної освіти.
З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку суспільства у світовому освітньому просторі
відбуваються значні й важливі зміни, пов’язані зі всеохоплюючим процесом глобалізації –
в умовах широкої доступності та надлишку інформації людині необхідно вміти
орієнтуватися та критично оцінювати її, розрізняти факти та думки, визначати їхню
суть та достовірність, для чого потрібна спеціальна підготовка для життя та роботи
в інформаційному суспільстві, щоб не загубитися у ньому. Відображенням цієї проблеми
визначено появу терміну «інформаційна культура», що розглядається та сприймається
як частина загальнолюдської культури, зумовлена реаліями сучасного інформаційного
суспільства, куди входять зміст і цінності людської діяльності у світі надлишку
інформації, провідну складову якої становить інформаційна компетентність –
сукупність чітких способів взаємодії з інформацією.
Відповідно здійснено опис основних складових інформаційної компетентності
особистості в контексті сучасного етапу інформатизації освіти та важливості її
формування у майбутнього спеціаліста у будь-якій предметній галузі, зокрема – в
технологічній освіті. Узагальнено, що інформаційна компетентність – це: інтегральна
якість особистості, що характеризує вміння вирішувати проблеми та типові завдання,
які виникають у реальних життєвих ситуаціях, з використанням сучасних інформаційнокомунікаційних технологій для досягнення професійно значущих цілей; інтегративна
якість особистості, що є результатом відображення процесів відбору, засвоєння,
переробки, трансформації та генерування інформації в особливий тип предметноспецифічних знань, що дозволяє виробляти, приймати, прогнозувати й реалізовувати
оптимальні рішення в різних сферах діяльності. |
Опис: | Вакуленко Н. Інформаційна компетентність майбутніх фахівців у галузі технологічної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта:науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г.Короленка. – Полтава, 2021. – Вип. 9-10. С. 15-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19134 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(9-10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|