DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра філософії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19050

Назва: Особливості розвитку творчого потенціалу студентів у контексті їх професіоналізації
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: студент
творчий потенціал
професіонал
формування професіоналу
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Формування професіонала у навчальному процесі вищої школи є складним та різноплановим процесом. Він передбачає формування системи фахових та психолого-педагогічних знань, засвоєння суті та змісту сучасних педагогічних технологій і навичок їх практичного застосування. Проте не менш важливим є ознайомлення студентів з широким колом новітніх наукових досягнень, яке значною мірою пов’язане з їх самостійною пізнавальною діяльністю. Саме тому актуальним завданням вищої школи сьогодні є формування активної життєвої позиції юнацтва, спрямованості на самостійний пошук важливих проблем у професійній діяльності та шляхів їх оптимального розв’язку. У сучасній психолого – педагогічній літературі вказуються суттєві протиріччя, які можуть гальмувати реалізацію цього завдання.
Опис: Калюжна Ю. І. Особливості розвитку творчого потенціалу студентів у контексті їх професіоналізації // Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 24-25 травня 2022 р. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. C. 102-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19050
Розташовується у зібраннях:Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf206,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок