DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19013
|
Назва: | Фітоіндикаційні дослідження як засіб формування біологічних знань учнів з природничих предметів у старшій школі |
Автори: | Тислюк, К.Д. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | біологічні знання вивчення природничих наук старша школа середня освіта екологія освіта фітоіндикаційні дослідження |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Екологія займає важливе місце в процесі формування в учнів
біологічних знань, на основі яких надалі формуються основні загально
біологічні і світоглядні поняття. Оточуюче середовище як цікавий, динамічний навчальний предмет дає великі можливості для проведення
різних видів самостійних робіт учнями, особливо під час проведення
позакласної роботи. Одним з різновидів самостійних робіт може стати
фітоіндикаційне дослідження, яке є дієвим методом при спостереженнях
за забрудненням міського середовища стаціонарними та пересувними
джерелами забруднення і дає змогу кількісно визначити рівні
забруднення повітря на значних територіях.
Українські школярі набувають знань, що стосуються «класичної»
екології (елементи аутекології і синекології - в курсі біології),
характеризують глобальні проблеми, закономірності (географія), деякі
аспекти промислового використання природних ресурсів і охорони
навколишнього середовища (хімія, фізика). |
Опис: | Тислюк К. Д., Дяченко-Богун М. М. Фітоіндикаційні дослідження як засіб формування
біологічних знань учнів з природничих предметів
у старшій школі // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 220-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19013 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|