|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19010
|
Назва: | Діалог і монолог - форми усного мовлення педагогічного спілкування |
Автори: | Сахно, Я.І. Пивовар, Н.М. |
Ключові слова: | педагогічне спілкування діалог монолог Макаренко А.С. |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Володінню мовленням як засобом професійної діяльності вчителя
треба вчитися. Прикладом цього є досвід А. С. Макаренка, який вважав,
що вчитель повинен так говорити, щоб учні почули в його словах волю,
культуру, особистість. Обмін емоційними реакціями, знаннями під час
педагогічного спілкування проходить у діалогічній та монологічній
формах усного мовлення. Монолог - це форма активної мовленнєвої
діяльності розрахована на опосередковане й пасивне сприйняття, яка практично не має зв язку із промовою співрозмовника ні у структурному,
ні у змістовному відношенні.
Основні комунікативні ситуації вживання монологу в професійно-
педагогічному спілкуванні - це мова вчителя в навчально-виховному
процесі. Монологічна форма мови використовується педагогами для
пояснення, викладу складного за змістом або великого за обсягом
матеріалу. Дана форма вимагає від педагога дотримання логіки,
переконливих доказів, узагальнень, використання всіх можливостей
мовленнєвого впливу (яскраві приклади, що запам'ятовують порівняння,
історичні екскурсії). |
Опис: | Сахно Я. І., Пивовар Н. М. Діалог і монолог - форми усного мовлення педагогічного спілкування // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 212-216. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19010 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|