DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18980

Назва: Роль дидактичних ігор у розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху
Автори: Вигура, Х.
Ключові слова: дидактична гра
логопедична гра
порушення слуху
мовлення
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): статті описано психологічні основи і особливості гри. Розглядається сутність поняття дидактичної гри,функції та різновиди логопедичних ігор. Висвітлено вплив порушення слуху на розвиток мовлення у дітей зі слуховими проблемами.
Опис: Вигура Х. Роль дидактичних ігор у розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 35-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18980
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Вигура.pdf530,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок