DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18968

Назва: Формування лексики молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в процесі навчання
Автори: Бугера, Ю.
Ключові слова: мовленнєва діяльність
розвиток лексики
діти з порушеннями інтелекту
молодші школярі
розвиток мовлення
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості розвитку лексичного боку мовлення у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. Висвітлено значущість лексики для мовленнєвого розвитку та пізнавальної діяльності дітей. Виділено шляхи формування лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Зроблено висновок про те, що лексика піддається корекції шляхом цілеспрямованого впливу за допомогою різних методів і прийомів.
Опис: Бугера Ю. Формування лексики молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в процесі навчання. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 27-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18968
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Бугера.pdf507,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок