DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18947

Назва: Формування пізнавальної діяльності в учнів під час науково-дослідної роботи із зерновими культурами на уроках природничого циклу та позаурочний час
Автори: Баранник, Н.В.
Дяченко-Богун, М.М.
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Розвиток українського суспільства не стоїть на місці, тому виникає необхідність у підготовці компетентних фахівців, що володіють елементами наукової діяльності та творчого пошуку. Це породжує необхідність навчання підростаючого покоління основам науково- дослідницької діяльності, які сприяють формуванню та розвитку власних здібностей учнів до навчальної діяльності. У нових умовах для ефективної роботи недостатньо вміти відтворювати отримані знання, - потрібно вміти творчо їх застосовувати в практичних цілях, працювати з різнорідною інформацією. Тому одним із пріоритетних напрямків роботи педагогічних колективів закладів позашкільної освіти разом з закладами загальної середньої освіти, професійної та вищої освіти є створення умов для організації та здійснення дослідницької роботи, залучення молоді до практичної діяльності в різних галузях, розвиток інтересів дітей відповідно до вимог сьогодення та соціального замовлення, формування у них суспільно-громадянського досвіду, їх допрофесійної орієнтації. Людина за своєю природою - дослідник. Особливо яскраво пошукова активність проявляється в юному віці, коли невеликий життєвий досвід не дає можливості отримати відповіді на всі питання. Педагог може використовувати це природне прагнення до пошуку в своїй освітній діяльності.
Опис: Баранник Н. В., Дяченко-Богун М. М. Формування пізнавальної діяльності в учнів під час науково-дослідної роботи із зерновими культурами на уроках природничого циклу та позаурочний час // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 65-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18947
Розташовується у зібраннях:Управлінський дискурс макаренківської педагогіки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf324,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок