DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18944

Назва: Stem-освіта як новітній підхід до формування компетентностей учнів
Автори: Харченко, О.В.
Ключові слова: SТЕМ-освіта
компетентність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток природничих наук покликаний формувати в учнів компетентності. SТЕМ-освіта є основним напрямом, який позитивно впливає на логічне мислення особистості, сприяє різнобічному розвитку учнів, формує навички технічної грамотності та сприяє кращій особистісній соціалізації. В рамках реалізації концепції «Нова українська школа» SТЕМ- освіта розглядається як новітній підхід до формування компетентностей учнів. Новизна 8ТЕМ-освіти, як інноваційного підходу до викладання природничо-математичних наук полягає у тому, що в учнів виникає зацікавленість до вивчення предметів на науковій основі. Використання SТЕМ-технологій мотивує в учнів активну діяльність, зацікавленість; стимулює аналізувати етапи дослідження та приймати виважені рішення; передбачає інтеграцію набутих знань і вмінь для ефективної моделі використання ІКТ.
Опис: Харченко О. В. Stem-освіта як новітній підхід до формування компетентностей учнів // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 59-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18944
Розташовується у зібраннях:Управлінський дискурс макаренківської педагогіки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf307,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок