DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18918

Назва: Метод лепбук як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках хімії
Автори: Рак, Ж.В.
Ключові слова: урок хімії
лепбук
методи навчання
вивчення хімії
навчання хімії
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): За новим Державним стандартом базової загальної середньої освіти в галузі «Природознавство» реалізація хімічного компоненту передбачає формування життєвої компетентності за рахунок впровадження методу проектів, що об’єднує теорію і практику, знання і вміння учнів і можливість їх застосування, конкретну ціль і різноманітні шляхи її досягнення. Цей вид діяльності потребує творчого підходу до матеріалу і забезпечує умови для розкриття кожного учня. Формуванню ключових компетентностей учнів сприяє виконання ними навчальних дослідницьких проектів, одним з різновидів якого є лепбук. Перспективним є робота над лепбуком під час проведення позакласної роботи, особливо під час проведення предметного гуртка. Дуже важко втримати увагу дітей лише теорією, розбавленою лабораторними або практичними заняттями, важливо урізноманітнити діяльність дитини так, щоб опанування науковими знаннями відбувалося з цікавістю і сприймалося дітьми із захопленням. Мої учні метод лепбук сприйняли з величезною цікавістю, а зараз вже самі пропонують нові теми проектів, над якими потім разом працюємо. І , як виявилося, проекти лепбук розкривають велике поле діяльності під час уроків з хімії. У позакласній роботі з хімії я пропоную виготовляти такі види лепбуків: навчальні та ігрові.
Опис: Рак Ж. В. Метод лепбук як засіб формування ключових компетентностей учнів на уроках хімії // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 159-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18918
Розташовується у зібраннях:15 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
67.pdf512,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок