DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18907
|
Назва: | Формування проєктивної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах військової агресії |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | військова агресія формування проєктивна компетентність майбутній соціальний працівник закономірності і принципи навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено і теоретично обґрунтовано соціально-педагогічні засади формування проєктивної компетентності майбутнього соціального працівника в умовах військової агресії, проведений аналіз основних закономірностей навчання і принципів формування означеної компетентності. Досліджено принципи формування проєктивної компетентності майбутнього соціального працівника: принцип гуманізації, принцип систематичності і послідовності, принцип свідомості і активності. |
Опис: | Лебедик Л. В. Формування проєктивної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах військової агресії. Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–13 трав. 2022 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. 266 с. С. 137–142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18907 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|