|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18905
|
Назва: | Суть і структура пізнавальної активності школяра |
Автори: | Хоменко, О.М. |
Ключові слова: | пізнавальна діяльність пізнавальна активність школяр |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема розвитку пізнавальної активності школярів – одна з найактуальніших у
педагогіці, оскільки активність є обов'язковим складником і наслідком формування розумових
аспектів особистості, її самостійності та ініціативності.
Проблема вивчення пізнавальної активності не нова і розглядалася у низці досліджень. У
тойже час у психолого-педагогічній літературі стосовно визначення даного поняття немає
єдиного підходу. Пізнавальна активність визначається авторами як риса особистості (Л.
Аристова, В. Лозова, П. Підкасистий) чи її якість (Л. Проколієнко); готовність до пізнання
(Л. Бутузова, Л. Данилова); особистісне (М. Бакланова, Г. Щукіна) або складне психологічне
утворення (Л. Мар’яненко); форма виявлення самостійності (М. Махмутов); діяльність
(І. Лернер, М. Данилов, О. Матюшкін, Т. Ткачук); якісна характеристика пізнавальної діяльності,
пошукова, орієнтувально-дослідницька активність (Т. Шамова) тощо.
Ми будемо дотримуватися визначення поняття пізнавальної активності В. Лозовою [1].
Пізнавальна активність – це риса особистості, яка виявляється у її ставленні до пізнавальної
діяльності, що передбачає стан готовності, прагнення до самостійної діяльності, спрямованої на
засвоєння індивідом соціального досвіду, накопичених людством знань і способів діяльності, а
також знаходить вияв у якості пізнавальної діяльності. |
Опис: | Хоменко О. М. Суть і структура пізнавальної активності школяра // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 132-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18905 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|