DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18897
|
Назва: | Геймифікація в хімічній освіті: досягнення і перспективи |
Автори: | Солдаткіна, Л.М. |
Ключові слова: | освіта України геймифікація освіти хімічна освіта геймифікація ігрові техніки освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | В останні роки учні та студенти зазвичай вважають зміст навчальної програми з хімії або
хімічних дисциплін абстрактним та складним для опанування. Викладачам при викладанні
хімічних дисциплін в закладах середньої і вищої освіти важливо застосовувати активні
методології, які сприятимуть підвищенню мотивації і якості навчання, а також залученню учнів
і студентів до діяльності, яка генерує критичне мислення. Крім цього, важливо враховувати, що
сучасна молодь володіє інформаційно-комунікаційними технологіями і має розвинуті цифрові
навички. Перспективним в цьому напрямку є впровадження концепції гейміфікації як
ефективного інструмента для організації сучасного навчального процеса.
Термін гейміфікація (gamification), вперше застосував у 2002 р. американський програміст
Н. Пеллінг, але термін не не був поширеним до 2010 р. В наш час цей термін розглядають як
феномен людської активності, який здатний зробити більш керованою та запланованою освітню
діяльність, а отже, сприятиме досягненню більш продуктивного освітнього результату |
Опис: | Солдаткіна Л. М. Геймифікація в хімічній освіті: досягнення і перспективи // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 123-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18897 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|