DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18885
|
Назва: | Використання цифрових засобів навчання на уроках хімії: переваги та недоліки |
Автори: | Лазарчук, Т.І. |
Ключові слова: | засоби навчання цифрові засоби навчання урок хімії навчальний процес |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Цифрові засоби навчання (ЦЗН) сприяють вирішенню деяких розбіжностей традиційного
процесу навчання, таких як спрямованість навчальної програми на середнього учня, активність
педагога і пасивність учня, абстрактно-логічна форма представлення інформації, складність в
реалізації індивідуального підходу до учнів. Психолого-педагогічна модель навчання із
застосуванням ЦЗН характеризується реалізацією діяльнісного, особистісно орієнтованого
підходу.
Результати дослідження, проведеного Н.А. Васіною, використання цифрових засобів
навчання сприяє розвитку у дітей дослідницької компетентності. При цьому під дослідницькою
компетентністю розуміється сукупність знань, навичок, здібностей і досвіду в проведенні
досліджень, отриманні нових знань, реалізації навчальних проєктів. Слід зазначити,
дослідницька компетентність особливо важлива при вивченні предметів природничого циклу –
хімії, фізики, біології. На уроках хіміко-біологічного циклу цифрові засоби навчання виконують
три основні функції: пізнавальну, формувальну, дидактичну. |
Опис: | Лазарчук Т. І. Використання цифрових засобів навчання на уроках хімії: переваги та недоліки // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 94-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18885 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|