DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18872
|
Название: | Досвід формування та розвитку професійної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти у провідних країнах Західної Європи |
Авторы: | Лебедик, Л.В. |
Ключевые слова: | формування розвиток професійна компетентність педагог закладу позашкільної освіти країни Західної Європи досвід |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті узагальнено досвід університетів провідних країн Західної Європи щодо формування та розвитку професійної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти. Розглядається процес організації підготовки педагогів у європейських країнах-лідерах – Німеччині, Великобританії і Франції.
Проведений аналіз навчальних програм підготовки педагогів закладів позашкільної освіти у країнах-лідерах дозволив дійти висновку, що означена підготовка у більшості країн здійснюється на найвищих ступенях педагогічної освіти: магістратурі, докторантурі і системі післядипломної освіти. З’ясовано, що спільним для програм підготовки педагогів закладів позашкільної освіти у цих країнах є практична спрямованість навчання, перевага дослідницьких проєктів і практичних досліджень в освіті й викладанні. |
Описание: | Лебедик Л. В. Досвід формування та розвитку професійної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти у провідних країнах Західної Європи. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 2022. 440 с. С. 53–58. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18872 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|