DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18867
|
Назва: | Умови формування та компоненти природничо-наукової компетентності |
Автори: | Вороненко, Т.І. |
Ключові слова: | компетентність формування природничо-наукової компетентності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти визначає однією з
ключових компетентностей природничо-наукову, як обов’язкову складову розвитку творчого
потенціалу особистості. Реалізація реформування природничої освіти, як і всієї освіти, на засадах
компетентнісного підходу можливо лише під час впровадження особистісно-орієнтованого
навчання з широким впровадженням діяльнісного компонента.
Оволодіння учнем природничо-науковою компетентністю на уроках хімії дозволить йому:
поєднати знання в галузі природничих наук з практичними можливостями (наприклад, уплив
хімічних речовин на здоров’я, можливість існування біогеоценозу, зміну клімату тощо);
зрозуміти важливість проблеми сталого розвитку суспільства. Однак існує актуальна проблема
формування природничо-наукових компетентностей під час вивчення хімії учнями гімназії.
Вважаємо, що для її вирішення необхідно виконання певних умов: опанування змісту предмету
хімія і суміжних природничих наук через діяльнісне наукове пізнання навколишнього світу;
оволодіння способами вирішення поставлених практичних завдань; здатність навчатися і
застосовувати теоретичні знання на практиці. Реалізація цих умов можлива лише під час
активного діяльнісного навчання, що включає самостійну, або групову, дослідницьку роботу
учнів. |
Опис: | Вороненко Т. І. Умови формування та компоненти природничо-наукової компетентності // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 64-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18867 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|