DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18792
|
Назва: | Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музики на практикумі зі шкільного репертуару |
Автори: | Яковлев, В.П. |
Ключові слова: | майбутні вчителі музичного мистецтва фахові компетентності шкільний репертуар soft skills |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється процес формування фахових компетентностей майбутніх учителів музики під час опанування практикуму зі
шкільного репертуару: засвоєння теоретичних знань; збагачення
вокально-хорового та інструментального репертуару; оволодіння різними
методами розучування музичних творів із учнями ЗЗСО; формування
вміння акомпанувати пісні шкільного репертуару, читати з аркуша,
транспонувати, підбирати на слух мелодії та створювати акомпанемент
до них. Актуалізується питання про необхідність формування навичок soft
skills, завдяки яким майбутній учитель музичного мистецтва може
успішно взаємодіяти в команді під час розв’язання будь-яких питань. |
Опис: | Яковлев В. П. Формування фахових компетентностей
майбутнього вчителя музики
на практикумі зі шкільного репертуару // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 173-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18792 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|