DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18792

Назва: Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музики на практикумі зі шкільного репертуару
Автори: Яковлев, В.П.
Ключові слова: майбутні вчителі музичного мистецтва
фахові компетентності
шкільний репертуар
soft skills
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється процес формування фахових компетентностей майбутніх учителів музики під час опанування практикуму зі шкільного репертуару: засвоєння теоретичних знань; збагачення вокально-хорового та інструментального репертуару; оволодіння різними методами розучування музичних творів із учнями ЗЗСО; формування вміння акомпанувати пісні шкільного репертуару, читати з аркуша, транспонувати, підбирати на слух мелодії та створювати акомпанемент до них. Актуалізується питання про необхідність формування навичок soft skills, завдяки яким майбутній учитель музичного мистецтва може успішно взаємодіяти в команді під час розв’язання будь-яких питань.
Опис: Яковлев В. П. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музики на практикумі зі шкільного репертуару // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 173-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18792
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf319,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок