DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18778
|
Назва: | Реалізація принципу наступності навчання іноземної мови у контексті реформування дошкільної і початкової освіти |
Автори: | Палеха, О.М. |
Ключові слова: | наступність принцип навчання іноземної мови іншомовна комунікативна компетентність дошкільна освіта початкова освіта аспекти наступності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню питання реалізації принципу наступності між дошкільним і початковим ступенями освіти у процесі навчання дітей іноземної мови. Автор розглядає різні підходи до трактування поняття «наступність». У статті проаналізовані особливості реалізації різних аспектів наступності. Цільовий аспект наступності реалізується у визначенні спільної мети для формування іншомовної комунікативної компетентності дітей. З’ясовано, що змістовий аспект наступності відображається у спільних темах для спілкування та мовному інвентарі. Розкрито значення ігрової діяльності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. |
Опис: | Палеха О. М. Реалізація принципу наступності навчання іноземної мови у контексті реформування дошкільної і початкової освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 136-140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18778 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|