DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18772
|
Назва: | Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності |
Автори: | Семеновська, Л.А. Савенко, Л.П. |
Ключові слова: | майбутній вчитель вчитель української мови і літератури наукові підходи заклад вищої освіти етнокультурна підготовка індивідуальна освітня траєкторія професійна підготовка професійна підготовка |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються актуальні питання підготовки майбутніх
учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності
в закладах загальної середньої освіти, зокрема впровадження діяльнісного,
особистісного, культурологічного підходів у процесі професійної
підготовки. Реалізація діяльнісного підходу в процесі підготовки
майбутніх учителів української мови і літератури забезпечує розвиток
особистісних рис і якостей майбутніх педагогів, впливає на формування
їхніх ставлень, інтересів, ціннісних орієнтацій, професійних позицій тощо.
Водночас компетентнісний підхід спрямований на розвиток творчого
потенціалу особистості вчителя, а також сприяє формуванню у процесі
навчання необхідних умінь, навичок, ставлень, досвіду діяльності й
поведінкових моделей особистості. Становленню базової культури
особистості вчителя української мови і літератури сприяє застосування
культурологічного підходу. Таке поєднання наукових підходів забезпечує
організацію оптимального освітнього процесу, спрямованого на оволодіння змістом педагогічної культури, а також формування етнокультурного
світогляду особистості вчителя. |
Опис: | Семеновська Л. А., Савенко Л. П. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 44-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18772 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|