DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18771
|
Назва: | Концептуальні засади формування лідерської компетентності майбутніх викладачів вищої школи: ситуативна теорія «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса |
Автори: | Нестуля, С.І. |
Ключові слова: | лідерство вища школа, лідерська компетентність педагогіка вищої школи теорії лідерства ситуативна теорія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується специфіка змісту навчання майбутніх викладачів вищої школи у контексті опанування ситуативною теорією «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса під час вивчення дисципліни «Лідерство і керівництво». Висвітлено суть теорії у контексті освітнього менеджменту, яка полягає у передбаченні, що науково-педагогічні працівники закладу вищої освіти задоволені та продуктивні тоді, коли є жорсткий зв’язок між їх зусиллями й результатами роботи, а також між результатами роботи й винагородою. Виявлено, що існує пряма залежність між рівнем лідерської ефективності топ-менеджменту закладу вищої освіти й рівнем мотиваційної сили очікувань, які є у науково-педагогічних працівників. |
Опис: | Нестуля С. І. Концептуальні засади формування лідерської компетентності майбутніх викладачів вищої школи: ситуативна теорія «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 117-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18771 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|