DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18771

Название: Концептуальні засади формування лідерської компетентності майбутніх викладачів вищої школи: ситуативна теорія «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса
Авторы: Нестуля, С.І.
Ключевые слова: лідерство
вища школа,
лідерська компетентність
педагогіка вищої школи
теорії лідерства
ситуативна теорія
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується специфіка змісту навчання майбутніх викладачів вищої школи у контексті опанування ситуативною теорією «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса під час вивчення дисципліни «Лідерство і керівництво». Висвітлено суть теорії у контексті освітнього менеджменту, яка полягає у передбаченні, що науково-педагогічні працівники закладу вищої освіти задоволені та продуктивні тоді, коли є жорсткий зв’язок між їх зусиллями й результатами роботи, а також між результатами роботи й винагородою. Виявлено, що існує пряма залежність між рівнем лідерської ефективності топ-менеджменту закладу вищої освіти й рівнем мотиваційної сили очікувань, які є у науково-педагогічних працівників.
Описание: Нестуля С. І. Концептуальні засади формування лідерської компетентності майбутніх викладачів вищої школи: ситуативна теорія «шляхи-цілі» Мітчела й Хауса. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 117-122.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18771
Appears in Collections:2021(28)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NESTULYA.pdf528,57 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback