DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(28) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18769

Назва: Педагогічний коучинг як технологія формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики
Автори: Москаленко, О.Ю.
Петренко, Л.М.
Ключові слова: педагогічний коучинг
технологія
цифрова компетентність
майбутній учитель математики
метод
коуч-сесія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті автори розкривають суть поняття «педагогічний коучинг» і розглядають його у контексті формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики як педагогічну технологію. З’ясовано, що педагогічний коучинг як технологія формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики доцільно трактувати як техніку організаційно-педагогічного супроводу процесу навчання студентів з використанням цифрових та інформаційних ресурсів, яка базується на ресурсно-орієнтованому підході й передбачає створення оптимальних умов для розкриття потенціалу особистості студентів, що забезпечує тренування здібностей ефективно діяти і вчитися, розвиток навичок самостійного пізнавального пошуку, ефективного менеджменту власної навчальної діяльності. Виокремлено й схарактеризовано етапи проведення коуч-сесій: аналітико-підготовчий, операційно-дійовий та рефлексивно-результативний.
Опис: Москаленко О. Ю., Петренко Л. М. Педагогічний коучинг як технологія формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 28. С. 111-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18769
Розташовується у зібраннях:2021(28)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MOSKALENKO.pdf546,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок