DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2012(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1876
|
Назва: | “Кобзар” як репрезентант культурної епохи: Т. Шевченко - М. Семенко - брати Капранови |
Автори: | Білик, Г.М. |
Ключові слова: | "Кобзар” Т. Шевченка Михайль Семенко Віталій та Дмитро Капранови текст як національний наратив культурна епоха літературна взаємодія інтерпретація відштовхування |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Три останні століття в нашій культурі -
XIX, XX, XXI, котрі за духовно-стильовою
домінантою йменуються вченими як народницьке, модерне Й постмодерне, породили і кожне свій “Кобзар”, із яких перший - Шевченків - безумовно, є прототекстом (первісним, оригінальним явищем), а наступні - вже наслідок літературної взаємодії зі своїми дискусійними ідейно-естетичними особливостями. А проте кожен із трьох артефактів, і це маємо на меті висвітлити, по-своєму репрезентує час, національно-духовне буття нашого народу, формулює оригінальну концепцію світу, культури,
людини й засвідчує ті мистецькі тенденції, які працюють на її текстуальне втілення. У статті з погляду літературної взаємодії
висвітлено художнє засвоєння збірки “Кобзар”
Т. Шевченка як знакового національного наративу письменством XX і XXI століть, простежено специфіку її інтеграції у творчість М. Семенка і братів Капронових. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1876 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|