DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18702

Назва: Компетентнісний підхід в комунікаційній підготовці фахівців дошкільної освіти
Автори: Тур, О.
Ключові слова: компетентністний підхід
дошкільна освіта
фахівець з дошкільної освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У науковій літературі термін «підхід» означає стратегію певного виду діяльності людини; це вихідна, базова позиція, що обумовлює дослідження, проектування, організацію будь-якого явища чи процесу. Підхід визначається певною ідеєю, концепцією, принципом та центрується на основних для нього одній чи двох-трьох категоріях. Так, наприклад, для компетентнісного підходу – це «компетенція» і «компетентність» у їхньому співвідношенні одна до одної. Компетентнісний підхід є методологічною основою, провідним орієнтиром модернізації професійної підготовки у закладах вищої освіти, суть якого полягає у формуванні й розвитку в майбутніх фахівців компетентностей, що забезпечують успішну професійну діяльність.
Опис: Тур О. Компетентнісний підхід в комунікаційній підготовці фахівців дошкільної освіти // Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2020 р.). Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. С. 142-146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18702
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf260,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок