DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18702
|
Назва: | Компетентнісний підхід в комунікаційній підготовці фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Тур, О. |
Ключові слова: | компетентністний підхід дошкільна освіта фахівець з дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У науковій літературі термін «підхід» означає стратегію певного виду
діяльності людини; це вихідна, базова позиція, що обумовлює дослідження,
проектування, організацію будь-якого явища чи процесу. Підхід визначається
певною ідеєю, концепцією, принципом та центрується на основних для нього
одній чи двох-трьох категоріях. Так, наприклад, для компетентнісного підходу –
це «компетенція» і «компетентність» у їхньому співвідношенні одна до одної.
Компетентнісний підхід є методологічною основою, провідним
орієнтиром модернізації професійної підготовки у закладах вищої освіти, суть
якого полягає у формуванні й розвитку в майбутніх фахівців компетентностей,
що забезпечують успішну професійну діяльність. |
Опис: | Тур О. Компетентнісний підхід в комунікаційній підготовці фахівців дошкільної освіти // Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2020 р.). Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. С. 142-146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18702 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні соціокультурні процеси: компетентісно-аксіологічний аспект
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|