DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2009(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/186

Назва: Естетотерапевтичний концепт педагогічної системи В.О. Сухомлинського у змісті професійної підготовки сучасного педагога
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
природний дитячий оптимізм
любов до дитини
пізнавальна активність
захисне виховання
комфортне педагогічне освітнє середовище
Сухомлинський В.О.
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості навчально-виховної системи видатного вітчизняного педагога-гуманіста В.О. Сухомлинського в контексті її естетотерапевтичного впливу на вихованця. Висвітлюються основні педагогічні принципи, форми і способи організації пізнавальної діяльності школярів на основі особистісно орієнтовного виховання. Автор акцентує увагу на ефективності використання естетотерапевтичних технологій, запропонованих В.О. Сухомлинським, в сучасних освітніх умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/186
Розташовується у зібраннях:2009(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
fedij.pdf77,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок