DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра історії України >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманітаристика: українські освітянські студії >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18542

Назва: Реалізація загально-дидактичних принципів у процесі вивчення тригонометрії
Автори: Федько-Міщенко, Є.О.
Ключові слова: принципи дидактики
принцип наочності
принцип науковості
тригонометричні рівняння та нерівності
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості використання принципів наочності, доступності, науковості, свідомості та активності, систематичності та послідовності застосування під час вивчення теми «Тригонометричні рівняння та нерівності». У сучасній дидактиці встановлено, що принципи навчання історично конкретні відбивають насущні суспільні потреби. Сучасні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчального процесу – логіки, цілей та завдань, формування змісту, вибору форм і методів, стимулювання, планування та аналізу досягнутих результатів. Принципи навчання виступають в органічній єдності, утворюючи деяку концепцію дидактичного процесу, яку можна як систему, компонентами якої є. Як основоположні, загальновизнані дидактичні принципи в сучасній дидактиці виділяють наступні принципи навчання: свідомості та активності; наочності; систематичності та послідовності; міцності; науковості; доступності; зв’язку теорії з практикою.
Опис: Федько-Міщенко Є. О. Реалізація загально-дидактичних принципів у процесі вивчення тригонометрії // Гуманітаристика: українські освітянські студії : збірник статей та матеріалів науково-практичної конференції (25 березня 2021 року). Ч. 2. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. С. 52-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18542
Розташовується у зібраннях:Гуманітаристика: українські освітянські студії

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf246,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок