|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18522
|
Назва: | Організація підготовки вчителів фізичної культури до формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури |
Автори: | Денисовець, Т.М. Квак, О.В. |
Ключові слова: | здоров’я здоровий спосіб життя учні вчитель фізичної культури здоров’язбережувальне освітнє середовище засоби фізичної культури |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано та обґрунтовано, що здоров’я людини є найвагомішою соціальною цінністю і тісно пов’язане з фундаментальним правом особистості на фізичне, духовне, соціальне благополуччя в умовах максимальної тривалості активного життя. Здоров’я потрактовуємо як комплексно-цілісний, різновекторний динамічний стан, що проявляє поступ у процесі реалізації генетичного потенціалу в контексті конкретного соціального й екологічного середовища і дає змогу людині різною мірою зреалізовувати її важливі біологічні й соціальні функції.
Визначено, здоровий спосіб життя майбутнього вчителя фізичної культури репрезентує систему сформованих теоретичних умінь і практичних навичок щоденної поведінки, функціональним спрямуванням якої є збереження і зміцнення власного здоров’я у різних його проявляннях (фізичне, психічне, моральне, духовно-соціальне, професійне), дотримання важливих провідних настанов щодо здійснення педагогічної діяльності, яка ґрунтується на організації освітнього процесу з урахуванням формування здоров’язберігальних умінь.
Ґрунтовно проаналізовано рівень розробленості питання стосовно підготовки учи-
телів фізичної культури до формування здорового способу життя учнівської молоді в освітній царині. Детально розкрито сутність поняття «здоровий спосіб життя», охарактеризовано особливості його формування в школярів різних вікових категорій.
Визначено структуру готовності вчителя фізичної культури до організації й впровадження здоров’язбережувальної діяльності, провідними компонентами якої, на наш погляд, є: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, оздоровчий, рефлексивний. Схарактеризовано основні рівні сформованості готовності вчителя фізичної культури до організації здоров’язбережувальної діяльності – високий, достатній, базовий, елементарний.
Встановлено, що готовність вчителя фізичної культури до організації здоров’язбережувальної діяльності є результатом комплексної підготовки до професійного виконання ролі педагога, організатора, модератора здоров’язбережувального, фізкультурно-оздоровчого, спортивно-масового процесу в закладі освіти. Вчитель повинен креативити здоров’язберігальну культуру та здоровий спосіб життя учнів і активно долучатися до створення здоров’язбережувального освітнього середовища. |
Опис: | Денисовець Т. М., Квак О. В. Організація підготовки вчителів фізичної культури до формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 126-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18522 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(78)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|