DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18515

Название: Інклюзивна спрямованість розвитку системи освіти в Україні
Авторы: Демус, Я.В.
Ключевые слова: інклюзивна освіта
тьютор
інклюзія
особистісно-орієнтовне навчання
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості інклюзії – врахування розмаїття усієї учнівської спільноти та визначення особливих потреб усіх дітей, які мають ті чи інші відмінності, зумовлені культурним середовищем, етнічною приналежністю, мовними, релігійними, соціально-економічними причинами, рівнем навчальних здібностей та іншими чинниками, що впливають на розвиток та навчання дітей. Розкрито цінності інклюзивного навчання: взаємна повага; толерантність; усвідомлення себе частиною суспільства; надання можливостей для розвитку навичок і талантів конкретної людини; взаємодопомога; можливість вчитися один у одного; можливість допомогти самим собі і людям у своєму суспільстві.
Описание: Демус Я. В. Інклюзивна спрямованість розвитку системи освіти в Україні. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 91-96.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18515
Appears in Collections:2021(78)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
DEMUS.pdf147,68 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback