DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18503
|
Назва: | Характеристика мистецько-діяльнісного критерія сформованості креативності дитини дошкільного віку засобами сучасного мистецько-ігрового матеріалу |
Автори: | Крамаренко, В.О. |
Ключові слова: | креативність мистецько-діяльнісний критерій креативності мистецько-ігрова грамотність мистецько-ігрові вміння імпровізаційно-творча діяльність дитина дошкільного віку |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню мистецько-діяльнісного критерію креативності через призму показників креативності дітей дошкільного віку засобами сучасного мистецько-ігрового матеріалу. У дослідженні виявлено три рівні показників мистецько-діяльнісного критерію креативності, а саме: мистецько-ігрової грамотності, мистецько-ігрових дій та імпровізаційно-творчої діяльності, що з’ясовано за допомогою експериментальної роботи на базі вікових груп закладів дошкільної освіти і діагностовано, як високий, середній та низький рівні креативності мистецько-діяльнісного критерію креативності дітей 5-7 років. Практичним шляхом з’ясовано рівень проблем зі сприйняття сучасного мистецько-ігрового матеріалу дитиною дошкільного віку і можливості вирішення цих проблем через ігрові та комунікативні перспективи формування креативних здатностей дошкільників. |
Опис: | Крамаренко В. О. Характеристика мистецько-діяльнісного критерія сформованості креативності дитини дошкільного віку засобами сучасного мистецько-ігрового матеріалу. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 38-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18503 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(78)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|