|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18474
|
Название: | Інтеграція в педагогіці як багатоаспектний компонент інтеграції в науці |
Авторы: | Токач, Д. Копил, О. |
Ключевые слова: | інтеграція інтеграція в науці педагогічна інтеграція |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | До числа найбільш поширених характеристик суспільних процесів і явищ
належить поняття інтеграція. З давніх часів у освіті простежуються інтеграційні
тенденції. Поняття «інтеграція» походить від лат. integer – цілий, integralis – цілісний,
єдиний, неподільний, integratio – поповнення, відновлення. В освіті інтеграція
перетворюється з універсального поняття на педагогічну категорію.
Розгортання науково-технічної революції у ХХ столітті, посилення інтеграційних
тенденцій у розвиткові виробництва, техніки, економіки, політики, науки і освіти,
обумовили зростання актуальності інтеграційних процесів. Під освітньою (педагогічною)
інтеграцію сьогодні розуміють інтеграцію дисциплін, змісту освіти, видів діяльності,
знань і компетентностей, освітніх систем тощо.
У кожному конкретному випадку у сфері освіти інтеграційні процеси й сам термін
«інтеграція» мають специфічні особливості. В науці ж інтеграція розглядається як
поєднання наукових галузей, дисциплін, а також як інтеграція сфер суспільства
(економіки, військової, технологічної, виробничої та інших сфер). |
Описание: | Токач Д., Копил О. Інтеграція в педагогіці як багатоаспектний компонент
інтеграції в науці // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 338-340. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18474 |
Appears in Collections: | 22
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|