DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18474

Назва: Інтеграція в педагогіці як багатоаспектний компонент інтеграції в науці
Автори: Токач, Д.
Копил, О.
Ключові слова: інтеграція
інтеграція в науці
педагогічна інтеграція
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): До числа найбільш поширених характеристик суспільних процесів і явищ належить поняття інтеграція. З давніх часів у освіті простежуються інтеграційні тенденції. Поняття «інтеграція» походить від лат. integer – цілий, integralis – цілісний, єдиний, неподільний, integratio – поповнення, відновлення. В освіті інтеграція перетворюється з універсального поняття на педагогічну категорію. Розгортання науково-технічної революції у ХХ столітті, посилення інтеграційних тенденцій у розвиткові виробництва, техніки, економіки, політики, науки і освіти, обумовили зростання актуальності інтеграційних процесів. Під освітньою (педагогічною) інтеграцію сьогодні розуміють інтеграцію дисциплін, змісту освіти, видів діяльності, знань і компетентностей, освітніх систем тощо. У кожному конкретному випадку у сфері освіти інтеграційні процеси й сам термін «інтеграція» мають специфічні особливості. В науці ж інтеграція розглядається як поєднання наукових галузей, дисциплін, а також як інтеграція сфер суспільства (економіки, військової, технологічної, виробничої та інших сфер).
Опис: Токач Д., Копил О. Інтеграція в педагогіці як багатоаспектний компонент інтеграції в науці // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 338-340.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18474
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
127.pdf183,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок