DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18472
|
Назва: | Дидактичні засади організації викладачем дистанційного навчання у вищих закладах освіти |
Автори: | Семисал, К. |
Ключові слова: | дистанційне навчання вищий навчальний заклад організація дистанційного навчання ПНПУ імені В.Г. Короленка модульність освіта України |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні одним з актуальних питань людства в часи пандемії залишається
питання організації та проведення дистанційного навчання у всіх навчальних закладах.
Процес переходу від традиційного навчання до навчання на базі комп’ютерних
технологій відбувався протягом останніх двох десятиліть, але найбільшим проривом у
цьому стали події листопада 2019 – березня 2020, що тривають і до сьогодні. Як
результат, такі кардинальні зміни, що відбуваються в сучасному суспільстві, зумовлюють
певну еволюцію освітніх технологій, сприяють активному впровадженню дистанційної
освіти як одного з напрямків реформування й розвитку освітньої системи як в Україні,
так у всьому світі.
Слід зазначити, що дистанційне навчання – це цілеспрямований інтерактивний
процес взаємодії викладача та здобувача вищої освіти, що ґрунтується на використанні
сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, які дозволяють здійснювати
навчання на відстані, а отже надає можливість отримувати освіту у процесі виробничої
діяльності, за місцем проживання; можливість організації процесу самоосвіти;
планування та здійснення індивідуальної освітньої траєкторії залежно від власних
можливостей і потреб. |
Опис: | Семисал К. Дидактичні засади організації викладачем дистанційного
навчання у вищих закладах освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 331-334. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18472 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|