DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18469
|
Назва: | Сократівська діалогічна евристика в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя географії |
Автори: | Калантай, Т. |
Ключові слова: | Сократівська діалогічна евристика майбутній вчитель географії підготовка майбутнього вчителя географії інноваційний вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сократівська діалогічна евристика в процесі фахової
підготовки майбутнього вчителя географії
освіта спрямована на підготовку вчителя нового покоління, який володіє не тільки
системою професійних знань, умінь і навичок, але й системою фахових компетентностей,
які визначають його професіоналізм.
Зміни, які відбуваються сьогодні в системі вищої педагогічної освіти, свідчать про
необхідність посилення практичної підготовки майбутніх учителів, яка пов’язана,
насамперед, з розвитком кожної наукової галузі та розвитком інформаційних технологій,
без яких сучасний освітньо-виховний процес не уявляється можливим.
У цьому контексті фахова підготовка майбутнього вчителя географії передбачає
здобуття майбутнім фахівцем сучасних фундаментальних фахових знань і вмінь, навичок
самоосвіти та здатності вести науково-пошукову діяльність. |
Опис: | Калантай Т. Сократівська діалогічна евристика в процесі фахової
підготовки майбутнього вчителя географії // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 323-326. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18469 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|