DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18451
|
Назва: | Принцип мультимедійності при розробці електронних посібників у процесі формування цифрової компетентності вчителів математики |
Автори: | Москаленко, О.А. |
Ключові слова: | цифрова компетентність формування цифрової компетентності вчитель математики електронний посібник мультимедійність мультимедіа інформаційні технології в навчанні принципи навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Принцип мультимедійності при створенні електронного посібника у процесі
формування цифрової компетентності вчителів математики полягає у використанні
одночасно декількох каналів інформації (звук, зображення, колір, рух, відео) у його
середовищі. Цей принцип дозволяє створити електронний посібник – принципово новий
тип навчального засобу, «живі» та озвучені сторінки якого висвічуються на екрані
монітору (Кононец, 2009).
Поняття «мультимедіа» міцно увійшло в наш лексикон, і без нього важко уявити
сучасний комп’ютерний світ та цифрові технології. Але для подальшого наукового
обґрунтування принципу мультимедійності при створенні електронних посібників у
процесі формування цифрової компетентності вчителів математики нам потрібно
визначити саме поняття «мультимедіа».
Учений Г. Селевко в Енциклопедії загальноосвітніх технологій зупиняється на
такому визначенні поняття «мультимедіа» відбиває сферу комп’ютерної технології, яка
дозволяє о об’єднати у комп’ютері деякі можливості інших технічних засобів (Селевко,
2006). |
Опис: | Москаленко О. А. Принцип мультимедійності при розробці електронних
посібників у процесі формування цифрової компетентності вчителів математики// Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 294-296. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18451 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|