DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18448

Назва: Роль майстерень військового ЗВО у формуванні технологічної компетентності курсантів
Автори: Бухун, І.
Ключові слова: технологічна компетентність
курсант
заклад вищої освіти
система вищої освіти
освітні технології
майстерня військових ЗВО
майстерня з ремонту озброєння та боєприпасів
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Модернізація системи вищої освіти України, її орієнтація на оновлення змісту, форм і методів підготовки загострюють проблему формування професійної компетентності фахівців в умовах сьогодення (Глузман, 2009; Манько, 2000). З огляду на це, питання формування всіх складників професійної компетентності здобувачів вищої освіти набуває значної гостроти, адже фахівець, володіючи різноманітними педагогічними та виробничими технологіями зможе якнайкраще розв’язати сучасні проблеми обраної ним галузі професійної діяльності. Увага до технологічної компетентності майбутніх фахівців військової справи зумовльоє пошуки ефективних шляхів, які забезпечують гарантоване досягнення якісного результату їхньої професійної діяльності. Вивчення освітніх технологій за кордоном пов’язане з іменами Б. Блума, Д. Брунера, М. Вулмана, Г. Грейса, Дж. Керала, М. Кларка, П. Мітчелла, Р. Томаса, Д. Хамбліна та ін.; вагомий внесок у дослідження теоретичних і методичних основ освітніх технологій зробили відомі педагоги Ю. Бабанський, В. Беспалько, М. Бершадський, П. Гальперин, М. Кларин, Л. Ланда, Г. Селевко, Н. Тализіна та ін. В українській теорії та практиці освіти технологічний підхід засновано А. Алексюком, Я. Бурлакою, І. Зязюном, В. Лозовою, І. Підласим та ін.; дослідженням освітніх технологій займаються відомі українські вчені С. Гончаренко, В. Євдокимов, В. Онищук, А. Нісімчук, О. Падалка, Г. Сазоненко, І. Смолюк, С. Сисоєва та інші.
Опис: Бухун І. Роль майстерень військового ЗВО у формуванні технологічної компетентності курсантів // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 289-291.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18448
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
108.pdf152,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок