DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18411

Назва: Підготовка фахівця у вищій школі: гендерний підхід
Автори: Бурлака, О.
Ключові слова: підготовка фахівця
вища школа
вища освіта
гендерний підхід
етапи становлення гендерних освітніх центрів України
Харківський обласний гендерний ресурсний центр
гендерний підхід у педагогіці
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Обраний Україною європейський вектор розвитку вищої освіти передбачає прийняття європейських стандартів у підготовці фахівців. Реформування освіти, що полягає в посиленні автономності закладів вищої освіти (ЗВО), розширенні академічної мобільності, зосередженості на формуванні професійних компетентностей, необхідних здобувачам для успішного працевлаштування, має враховувати і більш активну реалізацію принципів гендерного паритету. Імплементація гендерного підходу в освіту є вкрай необхідною для побудови демократичного суспільства, яке базується на визнанні рівних прав і можливостей кожної людини. Гендерна проблематика у всіх сферах життєдіяльності загалом й у галузі освіти зокрема цікавить багатьох учених. Так, окремим питанням реалізації гендерної політики в освіті присвячені праці С. Гладченко, Т. Деділової, І. Токар, І. Царенко, прояви мовного сексизму в підручниках досліджували Т. Дрожжина, Т. Коробкіна, О. Малахова, О. Марущенко, Т. Рябова, розвиток гендерної культури студентів став об’єктом уваги М. Воровки, І. Загайнова, І. Лисової, іноземний досвід гендерного виховання вивчали Л. Ковальчук, Т. Паничок, Л. Смоляр та ін. Метою цієї статті є узагальнене висвітлення основних напрямів реалізації гендерного підходу у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти.
Опис: Бурлака О. Підготовка фахівця у вищій школі: гендерний підхід // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 222-225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18411
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf356,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок